معرفی وبلاگ
امام علی (ع): هر چيز داراي سيماست ، سيمای دين شما نماز است.( بحار الانوار، ج ,82 ص 227 )
دسته
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 1188649
تعداد نوشته ها : 703
تعداد نظرات : 69
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

چهار فرض

فرض اول: فرض کنید آقای کروبی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شوند.
پیش بینی می کنیم بخشی از دفتر خاطرات ایشان در سال چهارم ریاست جمهوری اشان اینگونه باشد:

- این ساسی مانکن هم عجب سریشی است، یه آهنگ تبلیغاتی برام خوند عجب توقعاتی پیدا کرد، چهار ساله مدام بوسیله ی نامه و تلفن ازم می خواد کاری کنم که مجوز آلبوم اش رو بدن، نمی دونم چطوری به این بشر حالی کنم مملکت قانون داره، به هر آلبومی که نمیشه مجوز پخش داد!

- با همه مخالفان و منتقدانم نامه نگاری کردم، هیچ کس نمونده که بهش نامه بنویسم، خیلی حوصله ام سر رفته، ابطحی پیشنهاد داد دور دوم نامه نویسی رو شروع کنم و بعد از چهار سال از دوباره به شریعتمداری نامه بنویسم.

- یادش بخیر چهارسال پیش، شب رای شماری چقدر اذیت شدم، خدا خیر بده ابطحی رو که مراقب بود خوابم نبره، وای که چقدر روز شونزدهم خرداد توی مناظره انتخاباتی با احمدی نژاد بحث کردم، با این وجود خیلی بامعرفت بود و اولین نفر همین احمدی نژاد بود که بعد اعلام نتایج و رئیس جمهور شدنم بهم تبریک گفت.

فرض دوم: فرض کنید آقای میرحسین موسوی رئیس جمهور شوند.

- دیگه کم کم داره همه ی ایران سبز میشه، اتوبوس های شرکت واحد، تاکسی ها، هواپیماها، و به همت دانشمندان ایرانی همه ی میوه ها رو هم سبز کردیم، فقط می مونه آدمها، که اونم به همت دانشمندان ایرانی محقق میشه، فقط کافیه یه اصلاح ژنتیکی انجام بشه!

- تا حالا چند سری تصمیم گرفتم استعفا بدم، آخه چقدر بحران؟ چقدر کارشکنی! تازه می فهمم چرا خاتمی تا دید من کاندیدا شدم سریع به نفع من کشید کنار!

فرض سوم: فرض کنید آقای احمدی نژاد از دوباره رئیس جمهور شوند.

- امروز یه پیشنهاد جدید دادم، قرار شد حالا که بعد هشت سال نتونستیم نفت رو به سر سفره های مردم ببریم سفرهای مردم رو به سر چاه های نفت ببریم، چند تا سایه بون هم برای رفاه مردم اون ورا نصب کردیم!

- امروز هوگو ایران بود، با هم یک کوکوی سیب زمینی زدیم، خیلی چسبید، حیف که بعد چهار سال بالاخره سیب زمینی ها تموم شدند، اما عجب برکتی داشتندها! در این چهارساله صبح، ظهر، شب سیب زمینی می خوردیم!

فرض چهارم: فرض کنید آقای محسن رضایی رئیس جمهور شوند.

- راستش شما توانستید فرض کنید اما من نتوانستم و به همین دلیل چیزی در این مورد ننوشتم، شما چیزی به ذهنتان رسید در قسمت نظرات بنویسید.

***

دو سوال اساسی:

سئوال اساسی اول: چرا در تاریخ 2 خرداد، پخش برنامه ی انتخاباتی محسن رضایی به دلیل پخش سریال "افسانه جومونگ" با تاخیر روی آنتن رفت؟!

پاسخ احتمالی: از آنجایی که مسئولین محترم صدا و سیما احتمال می داده اند همه ی مردم شبکه یک را بگیرند و برنامه ی تبلیغاتی محسن رضایی را نگاه کنند و به دلیل آنکه آقای جومونگ ناراحت نشوند که بینندگان سریالشان کم شده است چنین تغییراتی را اعمال کردند!

سئوال اساسی دوم: چرا شبکه تهران در شب آزادسازی خرمشهر فیلمی تحت عنوان "سرزمین ستمدیده عراق" پخش کرد؟!

پاسخ احتمالی: احتمالا آقای ضرغامی در خانه شان تقویم نداشتند و نمی دانستند پخش چنین فیلمی در چنین شبی توهین به شهدای جنگ محسوب می شود.

پی نوشت: ممد نبودی ببینی در شب آزاد سازی خرمهشر صدا و سیما عراق را سرزمین ستمدیده نامید!

منبع: عصر ایران


دسته ها :
X