معرفی وبلاگ
امام علی (ع): هر چيز داراي سيماست ، سيمای دين شما نماز است.( بحار الانوار، ج ,82 ص 227 )
دسته
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 1185079
تعداد نوشته ها : 703
تعداد نظرات : 69
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان
زید آبادی با اشاره به مناظره موسوی و احمدی نژاد گفت: بر خلاف تصور برنده این مناظره احمدی نژاد است، چراکه موسوی به واسطه کارنامه هشت ساله اش در موضع دفاعی قرار می گیرد.

 

به گزارش فارس به نقل از سایت "تغییر " احمد زیدآبادی دبیرکل سازمان ادوار تحکیم وحدت که به دعوت ستاد مردمی فصل تغییر در جمع حامیان کروبی در اراک حاضر شده بود، وجود یک مثلث کارآمد و قوی را دلیل حمایت خود از کروبی اعلام کرد.

وی افزود: ما شاهد مثلثی درتیم کروبی هستیم که در راس آن شیخ اصلاحات قرار دارد.او با قدرت چانه زنی ولابی گری قادر به تامین امنیت برای دو ضلغ دیگر این مثلث است.

زیدآبادی که از حامیان دبیرکل حزب اعتماد ملی محسوب می شود تاکید نمود: در ضلع دیگر آن یک تیم تکنوکرات قوی حضور دارد که نماد آن کرباسچی است. در این تیم علمی افرادی چون دکتر نیلی، دکتر نجفی و… باتجربه هائی گران سنگ حاضر هستند وضلع سوم را تعدادی از سیاسیون خوشنام و با سابقه ای تشکیل داده اند که به دلیل ایستادن برمواضع خویش هزینه های گزافی پرداخته اند. نماد این ضلغ عباس عبدی است.
رای مابه کروبی یعنی رای به کرباسچی کارآمد، به عباس عبدی به عنوان یک نیروی سیاسی کار کشته و هزینه داده، به مهاجرانی به عنوان یک نخبه فرهنگی.

زیدآبادی برگزاری مناظرات تلوزیونی را در جذب آرای خاموش به سوی کروبی موثر دانست و گفت:در این مناظرات تنها کروبی و رضائی درموضع قدرت قرار میگیرند.

وی با اشاره به مناظره موسوی و احمدی نژاد گفت: بر خلاف تصور برنده این مناظره احمدی نژاد است، چراکه موسوی به واسطه کارنامه هشت ساله اش در موضع دفاعی قرار می گیرد.

این عضو ستاد کروبی خاطر نشان ساخت:مهندس موسوی پاسخی در دفاع سیاست مقابله با بدحجابی یا طرح گونی ،برداشت بدون مجوز از بانک مرکزی و رشد 3 درصدی جمعیت ندارد. درواقع همه ایرادهایی که به احمدی نژاد گرفته میشود، بر کارنامه هشت ساله موسوی نیز وارد است.

زید آبادی در بخش دیگری از سخنان خود کروبی را فاقد تناقض در گفتار و کردار دانست و گفت : مشی کروبی همیشه حل مسئله از طریق ریش سفیدی و لابی گری بوده است.

وی افزود: کروبی بر خلاف اصلاح طلبانی که در شعار رادیکال هستند ولی در عمل حاضر به پرداخت هزینه هایش نیستند، هیچگاه از موضع خود کوتاه نیامده است.

این روزنامه نگار اصلاح طلب با اشاره به انتقاد اصلاح طلبان از کروبی به خاطر پذیرش حکم حکومتی گفت: اگر موسوی یا خاتمی تاکید کنند که حکم حکومتی را قبول ندارند راه خود را کج کرده به ستاد موسوی میروم.
منبع: دیلم نیوز


دسته ها :
X