معرفی وبلاگ
امام علی (ع): هر چيز داراي سيماست ، سيمای دين شما نماز است.( بحار الانوار، ج ,82 ص 227 )
دسته
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 1187464
تعداد نوشته ها : 703
تعداد نظرات : 69
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

خبرگزاری فارس: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای تاکید کرده است که هدف اغتشاشگران مورد حمایت صهیونیست ها تلخ کردن شیرینی پیروزی ملت ایران است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: حوادث ناگوار اخیر در کشور و به‌ویژه در شهر تهران که به نابودی بخشی از اموال عمومی و غارت اموال مردم و نیز کشته و زخمی شدن برخی از هموطنانمان انجامید، دل رهبر معظم انقلاب«مدظله العالی»، مراجع معظم تقلید«دامت برکاتهم» و علما و روحانیون و دلسوزان انقلاب اسلامی را به درد آورد.
این بیانیه می‌افزاید: تردیدی نیست که غارتگران اموال عمومی و اغتشاشگران جریان اخیر به هیچ گروه یا نامزدی در انتخابات وابسته نیستند و هدف از این گونه اعمال همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز به آن اشاره فرمودند تلخ کردن شیرینی پیروزی ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری و حضور حماسی آنان بود.
این بیانیه می‌افزاید: از این رو توجه همگان را به چند نکته جلب می‌‌کنیم: متاسفانه حوادث اخیر سوژه خوبی برای رسانه‌های وابسته به صهیونیسم و تخریب چهره نظام جمهوری اسلامی فراهم کرده و چنین اعمالی سبب شاد کردن دشمنان خواهد بود که هوشیاری و درایت ملت ایران را در خنثی سازی این توطئه می‌طلبد.
در بیانیه جامعه مدرسین آمده است: مرجعیت قانونی رسیدگی به تخلفات، شورای نگهبان است. بنا بر این به تمام نامزد‌های مختلف که همه از طرفداران نظام جمهوری اسلامی ایران هستند توصیه می‌شود هر یک از کاندیداها همانطور که شکایت خود را به شورای نگهبان داده‌اند از طریق این مراجع قانونی نسبت به نتیجه بررسی شکایت خود اقدام کنند و شورای نگهبان موظف است پیگیری ‌کرده و پاسخ داده شود. در نهایت آنچه مهم است اجرای قانون است اگر چه به ظاهر به نفع یا ضرر شخصی تمام شود.
در پایان بیانیه آمده است:‌ جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن ابراز انزجار از پدید آورندگان حوادث اخیر و محکوم کردن این توطئه دشمنان اسلام و با دعوت به رعایت مصالح نظام و مردم، همه مردم شریف ایران را به آرامش و حفظ وحدت و قانون‌گرایی فرا می‌خواند و حمایت خود را از رهنمودهای مقام معظم رهبری اعلام می‌دارد.
منبع: فارس نیوز


X